Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Thursday, October 21, 2010

UMNO Hayati Lagu 'Warisan'??? Untuk Apa?

Puteri UMNO nak pertahankan warisan macam ni ka??

Ka macam ni???

Macam ni???

Macam-macam ni?

macam ni kot?

Haaa!!! warisan macam ni??? terbaekkk!

hohoho! macam ni??

Uikksss!!!Gigilllll!!! macam ni?

Wow!!! warisan macam ni??

Haaa... bangang macam ni?

Perffghhhhh!! Warisan macam ni terbaekkk!!.
Hidup Melayu!!!

Sial! Macam ni???

Grrrrr...!! Macam ni ha??

Wo wo wo!!! macam ni??


Teman kadang-kadang pelik al confuse dengan UMNO nih!

Dok melolong-lolong perjuangan bangsa melayu..
Apa yang nak diperjuangkannya?
Apa yang berat sangat?

Yang paling heran,
perjuangan melayu apanya?

Perdana Menteri Malaysia sejak merdeka tak pernah pun dari kalangan bukan melayu..
Tak pernah pun dari kalangan bukan UMNO..
dan tak pernah pun dari kalangan ahli PAS!

Apa yang mereka slogankan?
Hidup Melayu?
Tak jugak melayu terbela!

Dok canang Hidup Melayu... Singapore bagi free kat lee Kuan Yew!
Dok canang Hidup Melayu... Penang yang majoriti UMNO menang kerusi DUN pun bagi jawatan Ketua menteri kat Gerakan??
Abis?? siapa yang sebenarnya selama ini menghalang UMNO nak memartabatkan melayu?

Contoh di Bandar Rawang ni...
53 tahun UMNO menerajui negara..
Boleh kira sebelah tangan pemilik bangunan rumah kedai orang melayu!
Mamak lagi ramai pemilik bangunan kedai daripada melayu!

Malangnya di Rawang ni.. tiada Arked Mara..
Kalau ada barulah ada pemilik premis kedai melayu...

Salah siapa semua tu?
Salah PAS?
Salah DAP?
Salah PKR?

Salah melayu?
Salah Cina?
Salah India?
Aduyaiii!!!

Siap menyanyi lagu Warisan lagi tuhh!!
Wakakakkaak!
bab melalak karaoke memang UMNOlah juaranya bro!!!
sunsnake 21102010


Lagu Warisan cetus semangat perjuangan

KUALA LUMPUR 20 Okt. – Persidangan Perwakilan Puteri UMNO yang menutup tirai petang ini mencetuskan kelainan apabila Ketuanya, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin menggunakan pendekatan unik bagi mencetus semangat perjuangan di kalangan ahli-ahli Puteri.

Rosnah di akhir ucapan penggulungan perbahasan mengajak para perwakilan menghayati lagu Warisan nyanyian Allahyarham Datuk Sudirman Arshad untuk menyemarakkan perjuangan memperkasakan parti demi bangsa, agama dan negara.

Dalam nada sebak, beliau mahu ahli Puteri selepas menghayati lagu tersebut yang dikumandangkan di Dewan Tun Dr. Ismail, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), pulang membawa bersama semangat juang yang tinggi bagi memastikan UMNO terus relevan dan diterima rakyat.

Berita Penuh

4 comments:

Miss Fairladyjim said...

hrmmm dari duk nyanyi lagu tue..baiklah duk berzanzi ke marhaban..tapi janganlah marhaban tapi lepas tue meraban...mengarut...mengarut semua nie...

Anonymous said...

UMNO ni buat apa pun tak guna dah. Pernah dengar cerita hantu raya yang tak sempat diwarisi? Macam UMNO la, makan kencang, agama tak mau langsung - kalau ada yang bicara dia marah, anak cucu (rakyat) selalu kena marah dan penendang. Kira-kiranya PRU 13 macam azan yang dilaungkan untuk mencabut keluar syaitan tu dari jasad yang dah mereput. Semoga Allah memakbulkan doa ku agar UMNO/BN binasa di dalam PRU 13.

sunsnake@budakbalun said...

miss fairlady..
wanita UMNO memang terkenal dengan alunan marhaban depa..
Kat kg teman pun pernah ada suatu ketika dulu..
tapi standard laaa.. jambul didepan!!
wakakakak!

Anon 9:31PM
UMNO itu sendiri adalah Saka British!
Apa nak heran?

Anonymous said...

Wow bro, kalau ini macam punya PUTERI UMNGOK wak pun nak join jadi PUTERA UMNGOK la, banyak besttttttttttt woooooo...

Sekarang nie depa dok berpesta di KL, siang hari menjerit ketuanan MELAYU, tapi malam hari kelab-kelab kat KL nie penah ngan geng depa dok berpesta sakan layan GRO melayu.

Cuma tak sanggup nak jadi NGOK jek.

-wakleman