Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Tuesday, August 17, 2010

Rosmah Mansor - Hebatnya Penderitaanmu!


Huk..huk..huk..
Tersentuh hati dengan luahan kisah benar daripada Rosmah ni..
Bayangkan.. dia ditinggalkan oleh Dato Najib di Rome sewaktu jadi Menteri pertahanan dulu..
Beraya seorang diri wehh!!
Tanpa belaian dan kucupan tangan suami di pagi Aidilfitri!
huk..huk..huk..

Dey '1st lady'...
Kamu kena tinggal kat Rome!!
Duk dalam 7-8 bintang punya hotel!!
boleh pergi shopping di 7-8 bintang punya mall!
Rome maaa.. apa yang takde!

Walhal!
Bini dan family tahanan rakyat Malaysia yang UMNO simpan dalam penjara ISA?
ada yang makan 7-8 tahun tak jumpa keluarga!
Dan tak tau salah apa?
tak sabit salah lagi pun!

Bini dan keluarga tahanan ISA terpaksa ditinggalkan dalam keadaan terkontang-kanting!
tiada pendapatan! tiada perlindungan!
nasib suami pun tak tahu hujung pangkal!
yang bini dan anak bimbangkan suami..
yang suami bimbangkan nyawa di hujung penumbuk Polis!

Najib lewat hanya 2 jam untuk bertemu kamu duhai Rosmah!
Tapi Shahrial Sirin.. sampai anaknya mati dia tak dapat bertemu!
Bangsat punya UMNO!

Puaka punya perempuan!

sunsnake 17082010

Saya faham perasaan beraya tanpa suami - Rosmah

KUALA LUMPUR 16 Ogos - Isteri anggota keselamatan yang terpaksa menyambut Hari Raya Aidilfitri tanpa kehadiran suami kerana bertugas di perbatasan dinasihatkan supaya bersabar menerima dugaan itu.

Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor berkata, beliau sendiri pernah merasai pengalaman sedemikian apabila suaminya, Datuk Seri Najib Tun Razak yang ketika itu berjawatan Menteri Pertahanan terikat dengan komitmen kerja pada hari raya.

"Suami saya mengambil keputusan untuk menyambut Hari Raya Aidilfitri di Bosnia Herzegovina pada satu tahun sekitar 1990-an dan saya ditinggalkan di Rome, Itali pada pagi raya.

"Ketika beliau dalam perjalanan pulang ke Rome, helikopter yang membawanya terlewat dua jam kerana ada wakil media dari Malaysia yang mengikuti rombongan itu tersesat, jadi beliau terpaksa tunggu mereka. Itu baru dua jam, saya rasa macam 20 hari," katanya.

Beliau berucap selepas menyampaikan sumbangan 15,000 bungkusan kuih raya daripada Badan Amal dan Kebajikan Tenaga Isteri-isteri Menteri dan Timbalan Menteri (Bakti) kepada Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi di Kementerian Pertahanan di sini, hari ini.

Berita Penuh

10 comments:

Anonymous said...

Hahahaha.. Najib berhari raya di Bosnia sama buah hati awek Bosnia yang cun melecun....kak mak kena kelentong hohoho...

sunsnake@budakbalun said...

wakakakak!
kak mah tarahal punya...

satu call saja.. 3-4 biji C4 sampai!!!

Anonymous said...

Salam,
1.Bro....tangok wall ada al quran...piraaah..buat malu aje..

2.Kau pikirla sendir...eloknya hijrahla ke lain2 negara..lepas tu balik Malaysia..

3.Masa tu ana doakan kau tahu apa itu bersyukur...

adibeta,
layarbiru15@gamail.com
kubang kerian,kel

Anonymous said...

celaka perempuan tu... pura-pura nangis... laknat... memang jenis orang UMNO... perangai dia macam tu... pura-pura baik... pirahhhh.

Anonymous said...

salam adibeta layarbiru15@gmail.com....
... yang kau sedih sgt orang mengutuk si puaka tu apa pasal... nenek kau ke??? orang fasik tu tak payah la nak bela... kecuali la kalau kau pun fasik juga... sama-sama fasik memang ada rasa saling sayang menyayang...

adnani_smart@yahoo.com

Anonymous said...

ADIBETA... SEKARANG NI ORANG DAH TAK PAKAI DAH LAYARBIRU... APA LA KAU NI ..BN TOTOK NI!!! BODOH PUNYA MANUSIA.

sunsnake@budakbalun said...

bukan masalah hijrah ke luar negara dan balik balik ke Malaysia..

Dalam Islam.. mana ada hukum tahan orang tanpa bicara nie..
kalau ada bukti dan kes, dakwa la di mahkamah.. kalau sabit salah.. hukumlah hatta hukuman mati sekalipun!

err.. kalau kamu nak cakap hal Islam laa.. sebab selalunya bila cakap hal Islam.. pencacai UMNO kompom marah!

wakakakaka!

Tayadih Maysia said...

salam tuan,

jom tukar link: www.duniacacamarba.blogspot.com

tk

Anonymous said...

Woi... lu orang semua! cuba pergi tengok awek Bosnia gerenti air lior meleleh macam Najib la maka sebab itu dia lewat 2 jam kat Bosnia.
Hahahahahhaha Bik mama kena kelentong dengan Najib.
Tak caya tanya Najib mana best bik mama ke awet Bosnia.... masa tu la.

Anonymous said...

Kena tinggal dek suami kat negara Italy siap dgn duit kocek kembung mana sama dgn dipisahkan dari suami yg ditahan ISA tanpa duit advanced sepanjang tempoh tahanan kak Mah oiii..Derita ko derita org kaya yg x dpt merengek kat suami,mana sama dgn derita rengekan anak tahanan ISA yg slalu bertanya pd ibu2 mereka diamana ayah mereka..Manusia2 yg buta perut yg x kesian pd anak2 ISA ne bkn apa ,hati tu dh terhijab dek menyokong kezaliman atas org lain..