Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Wednesday, August 11, 2010

Hebatnya Bung!


Bini baru dapat..
Hukuman penjara pun lepas!

Apa lagi nak Bung oii??
banyak-banyak la bersyukur pada Allah...

Lagipun.. undang-undang keizinan isteri pertama ni hanya dibuat manusia..
Dalam Islam leh sampai 4 bini wehh!!

cuma.. Hukum Hudud pun hukum Allah SWT jugak Bung oiii..
awat tak nak tolong tegakkan?
sunsnake 11082010

Poligami: Mahkamah ketepi hukuman penjara Bung

Ogos 11, 10
10:09am

Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam hari ini bersetuju mengetepikan hukuman penjara sebulan ke ahli parlimen Kinabantangan, Datuk Bung Moktar Radin atasnya itu dan menggantikannya dengan denda RM1,000. Ketua Hakim Syarie Selangor Mukhyuddin Ibrahim berkata denda maksimun dan bukannya hukuman penjara boleh dijatuhkan kerana kesalahan itu.

Bagaimana

pun jika gagal membayar denda itu, beliau boleh dipenjara selama enam bulan.

Bung Mokhtar, ketika ditemui di luar mahkamah kemudian, berkata ia adalah hadiah Ramadan baginya.

"Pengalaman itu telah mengajar saya. Saya akan terus berkhidmat kepada pengundi kawasan saya. "Terima kasih kepada semua pihak terutama ahli keluarga, rakan-rakan dan pihak media yang sentiasa memberi sokongan kepada saya," katanya dengan sebak. Isteri kedua beliau, pelakon Zizie Izette A Samad yang hadir menemani Bung Moktar turut melahirkan rasa syukur dan berterima kasih kepada semua pihak yang banyak memberi sokongan kepada mereka.

4 comments:

Anonymous said...

budak balun, minta tolong karpal tegakkan hukum hudud jugak, sebab dia yg minta pas parti kamu tu langkah mayat dia dulu...ada berani ka?

sunsnake@budakbalun said...

errrk.. apsal pulak minta kafir tegakkan hudud?

Abiss?? orang UMNO pun kafir ke?

Bangang!

Anonymous said...

Yo..kapir laknat.... huhuhu

kang kali kung said...

Pecacai2 UMNO,Bulan pose ne bwk2 la cermin diri tuh sejauh mana Islamnya korang..Setan2 sume dh kena ikat,ne la masa ko guna iman yg masih ada utk renung adakah kamu manusia atau Malaikat..Kamu sebok suruh org lain tegakkan Islam dan berlagak mcm Malaikat tukang kira amal org..Apakah kewajipan menegakkan Islam tu x terpikul dibahu korang dan ketua2 korang?Yg ko sebokkan Karpal yg x sunat tuh,tp korang lupa plak nk suruh pemimpin2 korang bentang draf Hudud,Qisas,dll kt parlimen..Sebokkan PAS sampai x tertarbiahkan pengikut sampai ada yg bunuh diri sbb x dh tercabut Iman..Menung la lama2 sket kt cermin tuh...