Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Thursday, May 13, 2010

Saiful Bukhari manusia hebat!




Teman giler respect kat Saiful nih!
Dia 'nobody' sebenarnya dalam dunia politik negara sebelum dia muncul mengaku anusnya telah di'telusuri'!

Tetapi dalam keadaan dia tidak dikenali itulah dia mampu menguruskan dirinya mahupun berusaha menghubungi pelbagai jenis VIP yang sangat-sangat hebat! Teman cuba membayangkan bagaimana usaha si Saiful ini mahu berjumpa Najib Tun Razak!! Seorang Timbalan Perdana menteri ketika itu! Kalau Najib ini hidupnya macam Tuan Guru Nik Aziz lain laa... memang mudah nak jumpa.. cari sahaja di Masjid di Pulau Melaka tuh! Tapi ini Najib Tun Razak!! bukannya boleh jumpa di Masjid Negara tiap-tiap kali Subuh! Wallahua'lam laa.. kot-kot dia ada! teman pun tak pernah solat Subuh di Masjid Negara! Masjid Bukit Sentosa selalu la!

Teman juga cuba membayangkan setelah dia berjumpa dengan pelbagai VVIP sebelum 26 Jun 2008 seperti Timbalan Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Tun Razak dan isterinya Datin Rosmah Mansor, dia merelakan dirinya diliwat pada 26 Jun 2008 dan setelah diliwat, mengadu kepada Ezam Mohd Nor pada 27 Jun 2008??

Selepas mengadu kepada Najib Tun Razak, kepada Pegawai tinggi Polis, pun masih merelakan dirinya diliwat? Subhanallah!! Hebat sungguh manusia ini!! hebat! Hebat!

Yang teman nampak kes ini semakin menjauh daripada DS Anwar Ibrahim, isu semakin tertumpu kepada Saiful dan persekitarannya! Rakyat Malaysia yang waras dan cerdik politik semakin nampak dan jelas melihat DS Anwar Ibrahim semakin terkeluar daripada kes ini kerana semakin hari semakin tidak logik segala apa yang keluar daripada mulut si Saiful ini!
Sama ada mulut atas mahupun mulut bawahnya!
sunsnake 13052010

Saiful: Najib terkejut dengan pendedahan saya

Mei 12, 10
1:56pm
Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini mendengar keterangan saksi utama yang juga pengadu kes berkenaan, Mohd Saiful Bukhari Azlan berhubung pertemuannya dengan timbalan perdana menteri ketika itu, Datuk Seri Najib Razak pada 24 Jun, 2008. Pertemuan itu diadakan dua hari sebelum Saiful mendakwa yang dia diliwat oleh ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Dalam keterangannya selama sejam pada perbicaraan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, hari ini, Saiful juga memberi butiran berhubung pertemuannya dengan ACP Rodhwan Mohd Yusof (sekarang SAC 1) dan kemudiannya dia membuat panggilan telefon kepada Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan sehari sebelum kejadian berkenaan.
Saiful juga menceritakan pertemuannya dengan bekas Ketua Pemuda PKR, Ezam Mohd Noor (kanan) (sekarang ini Senator) di Rawang, sehari selepas kejadian berlaku ( 27 Jun) bagi mengadu kepadanya berhubung “penganiyaan” oleh Anwar.

0 comments: