Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Sunday, May 16, 2010

Adakah harapan kita di Sibu ini???


Hari ni PRK Sibu melabuhkan tirainya..
Keputusan.. kejap lagi dapat tahulah tu..
Kalau BN menang, cepatlah tahunya..
Kalau BN kalah.. lewat la skit.. silap-silap tak diumumkan dek TV pun..
Muka 4 Utusan Malaysia esok.. itupun bawah sekali.. kecik je..

Teman tak banyak ulas pasal PRK Sibu ni..
Mungkin kepenatan PRK Hulu Selangor tak habis lagi!
Banyak aturcara kehidupan teman caca merba sekejap sepanjang PRK Hulu Selangor berlangsung..
Kesal? Kecewa? Langsung tak menggangu konsentrasi teman..
Mungkin ada la sedikit..

Namun itu bukan kekecewaan dengan sokongan kepada Pakatan Rakyat,
tetapi kepada betapa rendahnya moral dan kaedah UMNO-BN dalam memenangi PRK Hulu Selangor.
Beri rasuah wang untuk undi rakyat, janji berjuta-juta melalui pelbagai projek kerajaan Malaysia yang secara tiba-tiba muncul tanpa perlunya mesyuarat kabinet dan persidangan parlimen!
Beratus-ratus juta peruntunkan Kerajaan Malaysia secara tiba-tiba menjadi peruntunkan UMNO-BN!
Dan macam-macam lagi kesalahan dan pelacuran politik yang dibuat oleh UMNO-BN di Hulu Selangor!

Oleh kerana itu, masihkah ada harapan Pakatan Rakyat di Sibu?
Ikhlas dari teman.. teman tak nampak.....

Namun Lawan Tetap Lawan!

sunsnake 16052010

2 comments:

isma daud said...

Gambar yang saudara letak tu ibaratkan orang Sibu masih duduk zaman purba.... Sibu ni bandar ke tiga terbesar di Sarawak. Marilah bertandang ke Sibu...

sunsnake@budakbalun said...

hehehe.. maaf ya abang Isma Daud..
bukan niat teman nak letak gambor tu tujuan menghina orang Sibu....

Bukankah ini antara wajah otaimer Sabah? Yang terkenal dengan Pahlawan Ibannya??

Inilah unik namanya! Kat tempat teman takde ni wehhh!!

apa2 pun.. tahniah orang sibu! Berjaya membuktikan BN WAJIB ditolak!