Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Thursday, April 29, 2010

YB Zul! Takkan tengok saja!

Kamu kata Islam kamu yang paling hebat!
Kamu kata Islam orang lain tak betul!
Kamu kata Islam kamu yang paling berkesan!
Kamu kata Islam orang lain main-main!

Haaa.. ni.. dalam kawasan kamu!
Takkan tengok saja?

Ke kamu dah lama tak turun kawasan?
Ke sibuk nak belajar cara-cara jadi Bodyguard Najib yang baik la ni??
hahahaha!

sunsnake 29042010

Gadis remaja Melayu ditangkap sedang 'berseronok' dengan lelaki bukan Islam

KULIM: Memalukan. Itulah gelagat dua gadis Melayu berusia 16 dan 21 tahun yang ditangkap sedang berseronok-seronok dengan lelaki bukan Islam di sebuah lounge tersorok di Taman Bersatu, di sini, kira-kira jam 11 malam kelmarin.

elain berkelakuan kurang sopan, beberapa gelas minuman keras turut didapati di meja mereka.

Jurucakap Pejabat Agama Daerah Kulim (PADK) berkata, remaja itu disyaki berkhidmat sebagai peneman (GRO) pelanggan lounge itu yang kedudukannya tersembunyi di belakang sebuah salun.

“Kami menyerbu lounge ini selepas mendapat aduan awam. Premis ini kelihatannya seperti menempatkan sebuah salun namun di bahagian belakangnya terdapat lounge.

berita penuh

4 comments:

AzamDin said...

itu lah dia kalau memperjuangkan dua bende pada waktu yang sama..

MElayu..dan Islam.. ahahahahhaa

opisboi said...

dia tengah sibuk mentarbiahkan bik mama jadi islamik macam dia..hehehehe

mankeldai said...

yb, lebih baik letak jawatan aje, fitnah pun tak ade!

Anonymous said...

mlayu mmg x ble blah..
haprak..
bek kasi cina memerintah..
kasi hantam mlayu ngn dia nya agama
undilah PR>DAP