Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Tuesday, April 20, 2010

PRK Hulu Selangor (95) Jentera PAS akan Full Throttle!


Alhamdulillah!!!! Cuti teman boss dah signed!
So, bermula Khamis ni, teman akan 100% sepenuh masa di Markaz Jentera PRK PAS Hulu Bernam!

InsyaAllah, melalui email & sms berdozen lagi pejuang-pejuang Islam akan mulai turun ke Hulu Selangor bermula Khamis ini jugak! Maklumlah.. senang apply cuti 2 hari Khamis dan Jumaat dan terus sambung 4 hari!

Allahuakbar!

Doakan keselamatan buat pejuang-pejuang ya!

sunsnake 20042010


JENTERA PAS BARU 20 PERATUS, LEPAS INI KITA SERANG - MUSTAFA ALI

Bercakap dalam sidang media di pejabat agung PAS di ibu negara hari ini, Mustafa berkata, setelah diberikan lampu hijau oleh PKR - sebagai parti yang bertanding - pihaknya akan meningkatkan bantuan mereka kepada 60 peratus.

"Tak (beri) habis juga. Sebab kalau datang semua (petugas PAS), tak boleh bergerak Hulu Selangor, sesak. Kita pun tak mahu sesak macam itu," katanya sambil berseloroh.

Mustafa juga berkata, sebagai parti paling berpengalaman dalam Pakatan Rakyat, mereka mempunyai sumber manusia yang tidak terbatas.

"Kalau mereka (PKR) hendak lagi boleh, kita akan berikan," katanya yang pernah mengetuai jentera pilihan raya pusat PAS sesi lalu.

Mustafa juga berkata, sebelum ini PAS - yang terkenal dengan kekuatan jenteranya - hanya memberikan bantuan kepada PKR "seperti yang diminta" sahaja.

Berita Penuh- WFAUZDIN

0 comments: