Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Sunday, April 11, 2010

PRK Hulu Selangor (42) Khemah BN diserang!! gempar!



Pehh!! baru je teman kabo pasal khemah BN kat tepi umah teman nih!
last2 sahabat blogger PAS lain yang dapat detect!

khemah UMNO-BN masuk dek ayor!! aduhh!!
Masyukkk la sapa yang dapat supply pasir nak tambak dan tinggikan tanah lepas nih!!

Hahahaha.. berkat doa kariah masjid sebelah tu kot?
kan selalu kita doa minta jauhkan daripada kejahatan?
Makbul la tuhh!!
Hujan pun 2-3 menjak sejak ada khemah tu memang kasor-kasor lebatnya!
Teman pun naik heran?? hehehe

So, apa lagi puak-puak UMNO kat khemah tu.. syohhh!! syoh!!
orang tempatan tak suka kome laaa!!

sunsnake 11042010

Kawasan markas BN sudah dilimpahi air

HULU SELANGOR, 11 April: Apa sudah jadi dengan kawasan markas dan bilik gerakan Barisan Nasional (BN) di Bukit Sentosa, Rawang yang mula dilimpahi air.

Belum pun dibuka secara rasmi dan hanya menunggu masa untuk menjadi markas bagi ‘memperbodohkan’ para pengundi di kawasan Parlimen Hulu Selangor, hujan yang tidaklah selebat mana pun malam semalam telah menjadikan kawasan binaan yang menelan belanja ratusan ribu ringgit itu ditenggelami air.


Markas di atas tanah tinggi di depan masjid baru Bukit Sentosa itu tentunya akan menjadi markas untuk para pemimpin BN berkumpul, bermesyuarat dan berbincang bagaimana untuk terus menipu rakyat dengan slogan-slogan hipokrit dan adu domba.


Dalam sehari dua ini juga akan dapat menyaksikan kawasan Bukit Sentosa dipenuhi pemimpin yang datang dengan kereta besar, gah dan mewah menjelang hari penamaan calon bagi pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor pada 17 April sehingga pembuangan undi pada 25 April ini.Hrkh


sumber teman - Tinta Hijau

3 comments:

zul mamak png said...

salam bro.... sy pn dah linkkan blog saudara......... tq...

ari pnamaan calon sy nanti smpai.... pas tu 23hb lak bru p blik

Akaloid said...

KAH KAH KAH
LAWAK LA BRITE NI
SYABAS BRO!

MOHON COPY PASTE GAMBAR!

sunsnake@budakbalun said...

zul.. wokey2!
tq2.. harap2 jumpa sepanjang PRK nih!

Akaloi... janji hancur UMNO!