Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Wednesday, April 21, 2010

Dalam lokap polis pun boleh mati! Inikan pulak..


Duduk Dalam lokap polis pun boleh mati! Inikan pulak nak naik kereta polis dan sebilik dengan UTK! Tau-tau karang dah berkecai badan kat bukit Puncak Alam! Senasib la dengan Altantuya lak Dr. Thailand nih!

Elok-elok misteri kematian Beng Hock tak selesai, mai pulak misteri kedua! Tiba-tiba je Imigresen sahkan tiada rekod kemasukan Dr. Pornthip ke Malaysia! Pulakkk!!

Baik la Dr. tu dok diam-diam kat negaranya...
La ni kan dah canggih, bagi keterangan online aje.. kompom takde UTK!

sunsnake 21042010

Hisham: Alasan Pornthip tak munasabah


Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata ini kerana meskipun jaminan keselamatan paling optimum telah ditawarkan kepada pakar itu namun beliau tetap tidak memberi respons untuk hadir memberi keterangan pada inkues hari ini. "Saya sudah kata berulang kali, saya beri jaminan keselamatan terbaik, pihak polis akan lakukan segala yang patut bagi menjamin keselamatannya sejurus beliau tiba di negara ini hinggalah beliau kembali ke negaranya.UTK di biliknya "Beliau akan dijemput dengan kenderaan polis di lapangan terbang sebelum dibawa ke tribunal dan kita juga akan tempatkan anggota Unit Tindakan Khas (UTK) di biliknya. Kita akan pastikan beliau selamat balik ke Thailand," katanya kepada pemberita di Pameran dan Persidangan Pertahanan Perkhidmatan Asia (DSA2010) di Kuala Lumpur hari ini.

berita penuh

0 comments: