Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Friday, August 26, 2011

Jumping Smash Buat Saifool?

Hayat UMNO di ponggong Saifool?


Hmm..
teman sebenor-benornye dah tak nak nulih pasal kes Saifool ni..
Tapi tergelak pulak dengor hujah Pakar dari Australia neh!

Rasanya kalau pasal ayor mani@sperma ni.. kekawan kat sini pun terrer ye dak?
Takat nak tau berapa lama ayor mani ni boleh bertahan dalam keadaan cair dan bila dia leh mengering!

hahahhaa.. kalau dah sampai tahap 100 jam lebih ayor mani leh bertahan..
memang kompom la si saifool ni ada lobang ponggong yang bersuhu paras takat beku!
hahahhaa..

ada freezer ke kat bawah tu wehhh!!!
budakbalun 26082011

Pakar bingung calitan dubur Saiful masih baik

Bagaimanakah tiga calitan kapas yang diambil dari lubang dubur pengadu kes liwat, Mohd Saiful Bukhari, tidak menunjukkan sebarang tanda tercemar apabila diuji kira-kira 100 jam kemudiannya?

Inilah isu yang membingungkan pakar DNA dari Australia, Dr Brian McDonald. Menyifatkan penemuan daripada tiga calitan yang ditanda B7, B8 dan B9 dari kawasan dubur pengadu sebagai "masih baik," McDonald (kanan) memberitahu perbicaraan kes liwat Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa ia "tidak konsisten dengan sejarahnya".

"Ini kerana tidak ada tanda pencemaran dan sampel itu masih baik," kata McDonald mengenai tiga sampel yang diambil dari lubang dubur Saiful 56 jam selepas kejadian liwat didakwa berlaku, antara jam 3.01 petang dan 4.30 pada 26 Jun 2008 . -berita penuh

2 comments:

Anonymous said...

Pendakwa kena buktikan dalam juboqnya ada freezer. Ini tidak dilakukan oleh pendakwa Yusof tu. Apa brand freeezer tu pulak, yang boleh menyimpan mani tu sampai 100 jam. Sebab itu pembela amat keliru kerana belum jumpa freezer macam tdi Australia.

Amuraria said...

PENDAKWA YUSUFU LUPA CHECK JENAMA FREEZER TU APASAL ? INI MACAM PUNYA PENDAWARAYA KA GUNI 4TAHIL KASI TUTUN KOT ? TAPI TUNTU BUKAN SANYO ATAU LG KAHKAHKAH BUT MADE IN MALAYSIA KAHKAHKAH !