Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, September 27, 2010

PKR Tak Matang - Zaid... Sokong!

ehhh!! silap gambor lakss!!


Teman sokong kalau dikatakan PKR ini belum matang secara kolektifnya..
Memang sebahagian besar pimpinan peringkat pusat adalah mereka yang sangat-sangat berkaliber mengambil contoh seperti Saifuddin,Mustaffa Kamil,Zaid Ibrahim, Latifah Koya, Zuraida, Nurul Izzah, Eli Wong, Gwo Burne, Azmin Ali malahan DS Anwar sendiri..

Tetapi dari segi kekuatan ahli dan keakrabannya masih terlalu banyak yang perlu dipersoal dan dilakukan kerja bagi menyatukannya..

Biasalah tu sebagai parti muda walaupun tidak semuda Makkal Sakhti!

Teman masih berharap agar PKR tidak sombong dan angkuh untuk bertanya dan menjadikan PAS dan DAP sebagai 'Tok Guru' dalam ilmu-ilmu menguatkan parti nih!

sunsnake 27092010

Isu kesetiaan: PKR belum matang, kata Zaid

Perkembangan yang berlaku dalam pemilihan pucuk pimpinan parti itu menunjukkan PKR masih belum matang dalam mengamalkan ideologi yang didukungnya, kata Datuk Zaid Ibrahim.

Keadaan itu, kata beliau yang juga ketua PKR Wilayah Persekutuan, antara lain, boleh dilihat apabila terdapat kalangan pemimpin yang bergabung untuk menentang beliau dalam kempen kali ini. "Jika anda kata ini adalah parti terbuka (dengan) proses yang demokratik, kenapa ada pemimpin yang berkempen menentang saya?

Berita Penuh

0 comments: