Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Tuesday, September 21, 2010

Kesian kat Kamalanathan oh YB ku!


kesian dengan YB Hulu Bernam teman nih..
Jenuh dia nak menepis tuduhan demi tuduhan yang dia dan 'ustaz' kamal bagi tazkirah dalam masjid di Sg Tengi Selatan tempoh hari..

Wakakakak!
Amikkan! kira untung la jugak kome berdua kena hentam di media internet dan PR..
Kesian sungguh teman dengan Yb Serdang dan Selayang yang kena hentam di media utama UMNO..
YB Serdang siap muka depan Utusan lagi!!

Betul ke tidak belakang kira!

bak kata 'ustaz' kamal..

“Saya tidak akan komen mengenai itu, tapi saya mahu tanya kepada anda (media) mengapa mengeluarkan laporan itu tanpa mendapatkan penjelasan saya terlebih dahulu?

“Bukankah sebagai wartawan, anda perlu mendapatkan penjelasan daripada kedua-dua beliau pihak. Tetapi anda gagal berbuat demikian,” katanya ketika dihubungi The Malaysian Insider.

woit sengal!! ada ke Utusan pi tanya YB Serdang sebelum letak gambor dia kat muka depan??
apsal lak dengan ko wartawan kena tanya dulu..
dengan YB Serdang tak payah??
Siott je!

sunsnake 21092010

ADUN Hulu Bernam nafi beri tazkirah, MP Kamalanathan enggan ulas

September 21, 2010

SHAH ALAM, 21 Sept — Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Hulu Bernam Datuk Mohamad Idris Abu Bakar menafikan dakwaan Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad bahawa beliau memberikan tazkirah, lebih-lebih lagi tanpa tauliah ketika berada di sebuah masjid di Hulu Bernam ketika Ramadan lalu.

“Bila masa pula saya beri tazkirah? Mana beliau (Khalid) tahu saya cakap pasal hal hal agama?

“Saya cuma berucap untuk merasmikan program yang dianjurkan sahaja. Bagi saya tidak ada isu, cuma ia sengaja diperbesarkan,” katanya kepada The Malaysian Insider ketika ditemui pada program Hari Raya Bersama Perdana Menteri anjuran Badan Perhubungan Umno Selangor di sini malam tadi.

Berita Penuh

2 comments:

puspawangi said...

mengata dulang paku serpih, mengata orang...diri sendiri pun serebeh..,.

kang kali kung said...

Betul..3x bak kata upin&ipin..Tang dia,kena rujuk la,tanya dia dulu la,x nak komen la..Tang org lain bukan main x sabar2 lg nk kluarkan dlm paper..Biar satu Malaya hentam..Telunjuk lurus tp kelingking berkait..POOODAAAHH..Terlungkup la Upco mase PRU 13 nanti..Insya'ALLAH..