Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Wednesday, August 25, 2010

Hukum Hudud - Noh Omar Pecahkan Tembelang UMNO!


Sila baca quote kata-kata Noh Omar Al-Haj dibawah ini dengan teliti dan penuh penghayatan!

so, harap teman-teman didalam PR terutama pimpinan kena fahamlah..
Hanya perpecahan PR sahaja yang dapat menyelamatkan UMNO daripada terus ketinggalan dalam arus sokongan rakyat!

Dan teman yakin.. Keinginan PAS kepada perlaksanaan Hukum Hudud adalah sangat difahami oleh DAP dan PKR malahan sangat jelas kepada rakyat Malaysia!
UMNO akan mengulangi isu Hukum Hudud ni dalam pelbagai irama dan melodi hinggalah nyawanya sampai dihalkum kelak! Walhal dia juga mengaku Islam dan mengaku beriman kepada kitab!
sunsnake 25082010

"Strategi kita tak boleh cakaplah. Dari segi semangatnya, senang saja. BN bukan saja dia minta tapi menghayati tawan semula Selangor itu saja. Semalam saya jumpa dengan JKKKP (Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung Pusat), saya pun sampaikan mesej yang sama. Mesti masing-masing mainkan peranan untuk menawan semula Selangor. DAP ada 14 kerusi, DAP 13 kerusi, PAS ada 8 kerusi. Ini kedudukan yang betul dan BN ada 21. Kalau nak memerintah Selangor, satu-satu parti mesti ada 29 kerusi. Kalau salah satu parti keluar daripada Pakatan kita kena ada pilihan raya baru di negeri Selangor. PAS ada lapan kerusi tapi kalau PAS keluar, tinggal 27 kerusi. Runtuh, tidak boleh tubuh kerajaan. Kalau PAS saja keluar, cukuplah (untuk) runtuh kerajaan ataupun sekiranya PKR keluar atau DAP keluar."

Berita Penuh

4 comments:

C L J said...

Betul apa kata kata Noh Omar tu. Apa masaalahnya lagi. Tak kanlah Pas masih sanggup sekongkol dengan PKR dan DAP yang menyakitkan itu.

masshah said...

Tak ada salahnya kerjasama dengan DAP atau PKR..tapi jangan Umno!..
Umno bn 24 jam cari idea macm mana nak hancurkan Pakata Rakyat..setakat ni semua tak menjadi,perhati satu persatu,makin lama makin meracau,berbelit-belit..tungang langang..petanda hayatnya akan berakhir!..

budakbalun said...

bro masshah..
memang kerja Abu Jahal dulu cari jalan nak lingkupkan kerja dakwah Rasulullah SAW!
Sama la macam UMNO la ni!
bezanya.. Abu Jahal tu kafir.. UMNO ni Islam.. sendiri fikir la!!

CLJ..
hehehehe.. betoi kata2 kamu tu!
(sokong la.. dah takde sapa nak sokong dia...)

Anonymous said...

UMNO cukup jaki dgn PAS+DAP, tapi masa dia jadi balaci MCA dan Gerakan, sikit tak rasa Melayu tu perlu bersatu, hentam PAS ada contoh di Kelantan yg diperentah Melayu Islam, dengki nya membara sampai sekarang, bukan nak di bantu sebagai sesama Melayu, sekarang ni UMNO kau eat your shit.