Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, June 14, 2010

Nik Aziz sekolahkan Hishamuddin!


Kang kalau kita maki lebih-lebih marah lak pencacai UMNO!
Inilah akibatnya apabila hanya belajar ilmu politik orang putih!
Padahal suri teladan oleh Rasulullah SAW adalah yang terbaik!

hmmm... mengapa la imam kampung teman masih tak bukak mata?
dok sokong la si Zambry Kadir tuh!!
sunsnake 14062010

Nik Aziz: Perlu bergantung pada bukan Islam


"Tolong beritahu pada Umno, bagaimana susah nabi (berjuang) sampai kena potong perkataan 'rasulullah' dalam perjanjian dengan Mekah. Sampai begitu Nabi buat asal Islam boleh bertahan," katanya yang juga menteri besar Kelantan. Nik Aziz berkata demikian ketika menyampaikan ucapan penangguhan mursyidul am dalam muktamar PAS ke-56 bertemakan "Islam Adil untuk Semua" di Pengkalan Chepa petang ini. Dalam perjanjian Hudaibiah antara Nabi Muhammad dan kafir Quraish, baginda terpaksa menggugurkan perkataan "rasulullah" sebagai gandingan namanya kerana bagi menjayakan 'gencatan senjata' dengan golongan itu.

Berita Penuh

Hishammuddin Ragui Tindakan Benarkan Bukan Islam Guna Simbol PAS

PUTRAJAYA: Naib Presiden Umno Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein sangsi dengan langkah PAS membenarkan, secara bersyarat, calon bukan Islam menggunakan simbol parti itu pada pilihan raya umum akan datang.

Hishammuddin yang juga Menteri Dalam Negeri berkata, beliau yakin langkah itu tidak akan berjaya "kerana seseorang itu akan hanya memutuskan (untuk bertanding) berdasarkan pertimbangan politik jangka pendek." "Rakyat mengetahui rekod PAS.

0 comments: