Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Wednesday, May 26, 2010

DHPP - kan ibarat budak baru lahir?


Biasalaa..
Bak kata Dr Mujahid di Majlis Perasmian DHPP.. DHPP ini adalah kelahiran baru dalam PAS.. Jadi kelahiran baru seperti baby baru lahir.. DHPP ni bayi baru buat semua ahli-ahli PAS jadi sesuai dengan fitrah budak, memang bersemangat dan mahu mencuba pelbagai benda..

Pastinya pelbagai kemungkinan seperti soalan-soalan pelik, permintaan-permintaan yang macam-macam.. Alaaa.. macam anak-anak kita laa.
Tengah-tengah bulan pun minta nak makan KFC padahal bapak tengah pening duit dah makin kurang!!

InsyaAllah, baik DHPP dan lebih-lebih lagi ahli-ahli PAS akan dapat menyelesaikan pelbagai masalah dalam usaha memupuk kesefahaman sesama sendiri.. Alangkan Dewan Ulama' pun kadang-kadang berselisih pendapat dengan pimpinan PAS inikan pulak DHPP!
Biasa laaa..

Yang tak biasa, bila UMNO cucuk ahli-ahli MIC supaya tolak Samy Vellu!
Padahal MIC tu bukan macam budak baru lahir.. dah tua bangka nak mampus!
wakakakaka!

sunsnake 26052010

Penyokong Pas bukan Islam jangan terburu-buru buat tuntutan

26/05/2010 12:34pm

RANTAU PANJANG 26 Mei - Penyokong Pas bukan Islam diingatkan supaya tidak bersikap terburu-buru dalam membuat sebarang tuntutan terhadap parti itu walaupun mereka akan diberi hak bersuara apabila diterima menyertai gabungan atau sayap baru dalam parti itu.

Pengarah Pilihan Raya Pas Kelantan, Abdul Fatah Harun berkata, walaupun pada prinsipnya anggota Pas bersetuju dengan kenyataan Presiden parti Datuk Seri Abdul Hadi Awang untuk menerima bukan Islam sebagai anggota parti, mereka harus lebih berhati-hati.

Menurutnya ini kerana perkara tersebut akan diperincikan oleh Abdul Hadi dalam ucapan dasarnya pada Muktamar Agung parti bulan depan.

Berita Penuh

0 comments: