Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Wednesday, March 31, 2010

PRK Hulu Selangor (6)- UMNO vs MIC dah bermula?


Secara teorinya jelas bakal berlaku masalah utama BN memilih calon untuk PRK ini apabila kita melihat tajuk-tajuk berita dan kenyataan-kenyataan pimpinan BN..

contohnya...

Samy nafi pengundi Hulu Selangor tidak minat calon MIC

30/03/2010 4:39pm

KLANG 30 Mac - Presiden MIC, Datuk Seri S. Samy Vellu menolak dakwaan bahawa para pengundi di Parlimen Hulu Selangor tidak berminat dengan calon daripada MIC untuk bertanding dalam pilihan raya kecil itu.


ini tandanya Samy Vellu tetap mau taruk dia punya calon jugakk!!

Kehendak pengundi kriteria utama pilih calon BN Hulu Selangor – PM

KUALA LUMPUR 29 Mac – Kehendak dan suara hati pengundi akan menjadi kriteria utama bagi memilih calon Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor nanti, kata Datuk Seri Najib Tun Razak.

Perdana Menteri berkata, kriteria itu penting bagi menjamin kemenangan BN sekali gus merampas semula kerusi Hulu Selangor daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR).

“Kita akan rasai denyut nadi dan kenal pasti kehendak mereka kerana kerajaan sentiasa menekankan supaya rakyat didahulukan termasuk dalam isu pemilihan calon,” katanya pada sidang akhbar di lobi Parlimen di sini hari ini.


Ini pulak tandanya Najib mau calon UMNO jugakk!! Ayoyo Samy!

Kalau denyut nadi rakyat Hulu Selangor.. kompom la calon melayu UMNO!

majoriti melayu la deyy! takkan tara faham?? ini UMNO parti melayu ultra! mana boley kompromi sama MIC.. tarak Hang Tuah la ini macammm!!



TPM TAK FIKIR MAT TAIB MAHU BERTANDING DI HULU SELANGOR - malaysianinsider

Barisan Nasional (BN) tidak ketandusan pemimpin yang boleh diketengahkan sebagai calon dalam pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor, kata Muhyiddin Yassin.

Dia berkata BN tidak berada dalam dilema untuk menentukan calon sama ada daripada Umno atau MIC, tetapi berada dalam dilema kerana terdapat ramai calon yang berkelayakan.


Ini kompom-kompom dia mahu UMNO lawan sama itu PKR! suma worang tau MIC mana ada calon selain G.Palanivel dekat sini? MIC Hulu Selangor pun tarak function la macha! Hanya UMNO dan MCA saja ada jalan aktiviti.. MIC?? tarakk! yillek! Pocchik!

ada faham ka samy??

sunsnake 31032010

0 comments: