Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Friday, November 20, 2009

Kota Siputeh - UMNO tak nak tapi berlagak!


Teman ada member sorang yang begitu amat takjub riak angkuh sombong dengan gila Liverpoolnye!
Dalam keadaan Liverpool tengah teruk ni pun dia boleh sembang 'tinggi' lagi!
Yang teman dan 2-3 orang sahabat lain yang dok sokong MU,Chelsea & Arsenal ni dok layan jela ke'bongkak'an member sorang teman nie..
Sesekali kena 'bomb' ramai-ramai lari jugak member sorang teman ni..

Dah kalah, team tengah teruk pun nak cakap besaq lagi wooo!!
hehehehehe.. gila bola.. macam ni laaa..

sunsnake 20.11.2009

Umno harap tiada p'raya kecil di Kota Siputeh
Abdul Rahim Sabri
Nov 20, 09
5:05pm
Umno Kedah berharap tidak ada pilihan raya kecil bagi DUN Kota Siputeh tetapi parti itu sentiasa bersiap sedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan.

Bagaimanapun, Umno yakin mampu mempertahankan kerusi tersebut dengan majoriti lebih besar ekoran terdapat petanda pengundi akan kembali menyokong parti itu, kata Timbalan Ketua Perhubungan Umno Kedah, Datuk Ahmad Bashah Md Hanifah.

Katanya, berdasarkan maklumbalas, sekiranya 40 peratus pengundi menyokong pembangkang tahun lalu, kembali menyokong BN, maka kerusi Kota Siputeh akan dapat dikekalkan.

"Rakyat melihat pemimpin yang di atas, tengok apa yang Datuk Seri Najib Tun Razak (perdana menteri) lakukan.

"Dengan kesungguhan yang ditunjukkan oleh orang nombor satu, saya yakin sokongan rakyat akan kembali kepada BN. BN ada keyakinan untuk kembali meningkatkan majoriti di Kota Siputeh," katanya ketika dihubungi Malaysiakini.

Beliau diminta mengulas peluang BN untuk mengekalkan kerusinya di Kota Siputeh berdasarkan majoriti yang diperolehinya tahun lalu sangat berkurangan (495), berbanding dengan majoriti 1,573 undi pada 2004.

berita penuh

0 comments: