Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Tuesday, March 1, 2011

PR Selangor Takkan Nak Tengok Saja?


SPR ni memang 1Malaysia tahu..
Fungsi utamanya adalah menjadi seperti salah-satu Biro dalam UMNO Malaysia!
Dengan dibantu oleh JPN yang menjadi kaki dan tangan UMNO maka sangat benarlah gerakan mereka akan menjadi lancar dan licin!

So, takkan disebabkan itu PR kena 'slow' kan usaha mendaftar pengundi baru?

DAP adalah parti dalam PR yang paling aktif mendaftarkan pengundi baru.. diikuti PAS dan akhirnya PKR..

Hmm... Jangan sok dah terlepas Selangor dari genggaman..
Sibuk nak mengatakan yang SPR menipu!
Dah sah-sah SPR menipu!

Kena la sama-sama cari jalan untuk mengatasi atau setidak-tidaknya berusaha sekuat-kuatnya untuk menghalang/gagalkan rancangan jahat APCO nie..
sunsnake 01032011

UMNO Selangor perhebat usaha daftar pengundi

KUALA LUMPUR 27 Feb. - UMNO Selangor memperhebatkan usaha mendaftar pengundi-pengundi baru dengan mewujudkan unit pendaftaran di setiap kawasan Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) di negeri itu.

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor, Datuk Seri Noh Omar berkata, ia menjadikannya antara negeri yang mempunyai pengundi baru teramai seperti didedahkan pada mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) parti baru-baru ini.

Beliau berkata, ketika ini UMNO Selangor mempunyai seramai 236 orang pegawai pendaftaran selain pegawai yang dilantik di setiap DUN Barisan Nasional (BN).

"Kita tidak mahu generasi muda hanya terpengaruh dengan politik tetapi tidak menjadi pengundi. Jadi menjadi tugas kita untuk mencari seberapa ramai pengundi baru ini agar mereka dapat melaksanakan tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia," katanya.

Berita Penuh

0 comments: