Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Tuesday, June 1, 2010

Jelas, APCO menguasai Kerajaan Malaysia!


Inilah akibatnya apabila negara yang bermajoritikan umat Islam mengambil syarikat Yahudi-ISrael sebagai penasihat!
Hinggakan hendak membuat kenyataan pun pemimpin negara teragak-agak dan terlalu berfikir! Senang cerita.. sampai 5-6 kali fikir!

Apakah kerana memerlukan nasihat dari APCO terlebih dahulu sebelum memberi pendapat?
Atau bimbangkan APCO menyampaikan berita-berita 'derhaka' kepada ibupejabatnya di Israel?
Atau bimbangkan kontrak yang pastinya menguntungkan siapa yang menandatanganinya dahulu?

Atau?? Atau?? atau??

terlalu banyak atau apabila pemimpin yang mengaku Islam tetapi takut kepada musuh utamanya iaitu Israel Zionis Laknatullah!
sunsnake 01062010

Husam: Malaysia berdengkur dalam dakapan Apco
Jun 1, 10 10:16am

Serangan Israel ke atas flotila kapal yang membawa bantuan kemanusian kepada rakyat Gaza yang dikepung terus dikecam pelbagai pihak. Lewat malam semalam, exco Kelantan, Datuk Husam Musa membidas kekejaman Zionis itu yang mengakibatkan sekurang-kurangnya 20 sukarelawan kemanusiaan yang menuju Gaza terbunuh manakala puluhan lagi cedera. Bagaimanapun, menurut Husan apa yang paling dikesalinya ialah sehingga jam sembilan malam semalam, semakan menerusi laman web Bernama, menunjukkan tidak ada satu pun kenyataan dari mana-mana pemimpin Malaysia mengenai serangan Israel itu. “Menteri Luar masuk tidur begitu awal? Kerajaan Malaysia hanya beroperasi mengikut jam pejabat hingga lima petang? “Kita tidak merasa apa-apa dengan serangan Israel ini? Kita tidak risaukan tentang keselamatan rakyat kita? Kita tidak marahkan Israel bertindak kejam dalam perairan antarabangsa menghalang bantuan kemanusiaan untuk ummat manusia yang sedang menunggu dunia membuka jendela mereka? “ katanya dalam kenyataan medianya hari ini.

Berita Penuh

0 comments: