Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, June 21, 2010

Ahli DHPP - Meninggal Dunia dalam Baju PAS! [Bergambar]


Lihatlah logo PAS yang tersemat didadanya! Lihatlah kawan-kawan!
Bersemangatnya Mendiang Bala dalam menyokong PAS.. (kisah kemalangan mendiang disini)
Teringat teman pada satu ayat Al-Quran

"Jika kamu tidak berangkat untuk berperang(pada Jalan Allah) , niscaya Allah menyiksa kamu dengan siksa yang pedih dan digantinya (kamu) dengan kaum yang lain, dan kamu tidak akan dapat memberi kemudaratan kepada-Nya sedikit pun. Allah Maha Kuasa atas segala sesuatu" (Surah At-Taubah, Ayat 40)

Semoga keluarga Mendiang EN. Bala daripada Estet Changkat Asa bersabar dan menerima musibah ini dengan pernuh kesabaran.
En. Bala ini merupakan seorang ahli Kelab Penyokong PAS yang sangat aktif dan rajin terutama ketika kempen PRU12 dan PRK Hulu Selangor baru-baru ini. Kehilangannya akan amat dirasakan oleh Lajnah Perpaduan Nasional Hulu Selangor dan Dewan Himpunan Penyokong PAS Hulu Selangor.

sunsnake 21062010

p/s: Gambor ehsan daripada Ketua Dewan Pemuda PAS Hulu Selangor yang melawat mangsa dan keluarganya di Hospital Kuala Kubu sejurus selepas kejadian.

7 comments:

Amin said...

teruk dah ko ni..mmg ptt kena balun..ko ni dah salah guna ayat2 AlQuran tu..fikir logik la,kalo ye pun dia pakai baju PAS, mmg dia sokong pas tapi ko tahu ke apa dalam hati dia???tgk dahi la bai, ada nandek,upacara pengebumian pun Hindu,sah2 la dia percaya Hindu..then macamana dia nak masuk syurga?Jangan salahgunakan agama dan hadis2/surah2 suci untuk halalkan politik yer.. -Amin,Tg Malim-

budakbalun said...

hmm.. kesian pulak teman kat kamu..
Cakap bangsat karang marah pulak!

Bila teman cakap dia masuk syurga? itula.. kurang2kan makan duit haram UMNO Tg malim tu..

Maksud teman.. sekiranya kita sebagai bangsa Melayu yang Allah SWT anugerahkan sebagai pembawa agama Islam di Malaysia GAGAL menegakkan Islam.. tidak mustahil Allah SWT akan gantikan bangsa lain pulak di Malaysia ini sebagai penegak kebenaran Islam!

kalau itu pun kamu susah nak faham.. itu la cakap aku.. kurang2kan makan hasil haram UMNO Tg Malim tu..

errr.. kamu Amin Tg Malim? Ketua Pemuda UMNO Tg Malim kan? Lori hari tu dah pulangkan balik dah?

wakakakaak!

Anonymous said...

OTAK DIPENUHI NAJIS MUNAFIK AGAMA PAS. SELAMAT BERBAHAGIA DI SURGA NIK AZIZ.

BABI PUN KALAU PAKAI BAJU PAS ,HALAL DIMAKAN OLEH PAS FOR ALL... MAKHLUK PARASIK..

BANGGANG PUNYA MANUSIA MUNAFIK PAS.

keluhum said...

Sabar anonymous..Klu x puas hati,guna hujah..baru org bole timbang utk terima ckp ko bhaii..Bahasa mencerminkan akhlak dan amal perbuatan bhaii..
Jgn tunjuk sifat berlebih-lebihan bila berselisih dgn org sebab itu sifat munafik Bhaii..Istighfar byk2..Kita byk dosa bhaii,jgn tempah title munafik pulak..Klu nk berkhilaf,bg pendapat..jgn guna bahasa yg x menggambarkan akhlak ko sebagai org Islam..Malu la kt org bukan Islam klu yg Islam pun x tau nk jaga adab berkhilaf..Nabi x suka perangai mcm ne Bhaiii..

Anonymous said...

takut aku baca caci maki umno kat TGNA......confirm melayu x akan bersatu smp kiamat.... akhir zaman manusia dah x nak dpt beza utk taat kpd ulama atau iblis laknatullah.... ya allah hancurkanlah musuh2 islam dmalaysia n seluruh dunia... azablah mereka dgn sepedih2nya dunia dan akhirat!!!!

Anonymous said...

Sokong Pas belum tentu sokong ISLAM. kalau kita ni fanatik dengan sesuatu jgn sampai yang salah kita kata betul yang betul kita kata salah. kerana politik orang islam berpecah belah! sedih!!!

kasturi said...

habis tu mn politik yg memperjuangkan islam en.anonymous said... kan kate bengo marah pulak..