Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Friday, May 7, 2010

YB UMNO kena psycho dengan Guan Eng terus melompat!


Sekonyong-konyongnya YB UMNO Penang ni meluahkan sikap sebenarnya iaitu Ultra-Malay dan penuh racist, tiba-tiba sahaja Lim Guan Eng dituduh penyebabnya?

Bodoh mari dari mana melayu UMNO nih?

Lemah sangat ke jiwa dan mental kamu sebagai pemimpin UMNO Pulau Pinang sampai dengan mudah kena psycho dengan Guan Eng?

Ini ke pemimpin harapan melayu UMNO Pulau Pinang?
Patutla melayu Pulau Pinang jadi pengemis walaupun UMNO bukan main lama duduk dalam DUN!

Patutla sewaktu UMNO memenangi majoriti kerusi DUN Pulau Pinang, Gerakan jugak yang jadi Ketua Menterinya! Inikah perjuangan melayu UMNO Pulau Pinang?

Sudahlaaa.. sendiri punya lemah.. sendiri punya goyang.. sendiri punya kecut!
Lim Guan Eng pulak jadi punca?

habis? anak-anak kamu kat rumah tu siapa ayahnya?
sunsnake 07052010

BN juga tidak boleh terima kenyataan Azhar


Dalam satu kenyataan hari ini, setiausaha BN Pulau Pinang, Datuk Seri Dr Hilmi Yahya berkata Azhar telah melahirkan kekesalannya terhadap kenyataannya itu. Beliau juga telah menarik balik kenyataannya itu dalam DUN semalam dan telah diterima oleh Speaker.

Dr Hilmi berkata, Azhar memberitahu jawatankuasa BN bahawa beliau telah diprovokasi sejak hari pertama sidang DUN, termasuk oleh ketua menteri sendiri dengan kenyataan yang berbaur perkauman yang serius.

Katanya, ia merupakan taktik Lim Guan Eng untuk mendapatkan keuntungan politik menjelang pilihanraya kecil parlimen Sibu. "BN Pulau Pinang ingin juga mengingatkan ketua menteri, Lim Guan Eng dan semua pihak supaya berhenti memainkan apa juga bentuk politik perkauman," kata Hilmi.

berita penuh

0 comments: