Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Sunday, May 30, 2010

Dey Tambi Mugilan? Apa lagi mau??


Dey Tambi??
Kamu worang butul-butul kasi panas line la deyy!!
Berapa kali anne sudah kasi tau..
saya sindiri letak jawatan laa.. musti punya..
lu ingat saya tara mau mati ka??

ayoyo karewale!!
sunsnake 30052010

Saya sudah umum lepas jawatan... apa lagi mahu?
Mei 29, 10 8:24pm

Presiden MIC Datuk Seri S Samy Vellu menegaskan mana-mana pihak tidak perlu mendesaknya untuk mempercepatkan peralihan kuasa jawatan presiden MIC setelah beliau mengumumkan tarikh peralihan kuasa itu baru-baru ini.

"Saya sudah umum untuk melepaskan jawatan baru-baru ini...apa lagi mahu? Saya juga sudah tetapkan tarikh peralihan kuasa....apa lagi mahu? Kalau nak rosakkan nama parti...buat macam orang gila...kita nak sokong dia kah?," katanya ketika berucap merasmikan Konvensyen MIC Negeri Sembilan di Wisma MIC di Seremban hari ini. Turut hadir ialah timbalan presiden MIC, Datuk G Palanivel, dua naib presiden - Datuk Dr Subramaniam dan Datuk S K Devamany - setiausaha agung S kurugesan, bendahari Datuk Jaspal Singh, Ketua Wanita MIC Datin Paduka Komala dan pengerusi badan perhubungan MIC Negeri Sembilan Datuk T. Rajagopalu.

0 comments: