Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Tuesday, April 20, 2010

PRK Hulu Selangor (93) Ambik ko UMNO!


Haaa.. lain kali kalau nak tembak seseorang tu dengan apa-apa issue, pastikan diri sendiri tak buat issue tuh! Ni riuh sekampung, ekor bergelumang tahi!

Isu arak ni, memang sejak dulu lagi rakyat terutama ahli-ahli PAS tahu yang pemimpin-pemimpin UMNO ni kebanyakkannya kaki botol! Kaki Arak! kaki judi! dan yang paling ramai kaki betina!

Tapi mengenangkan ini bukan budaya kita.. maka PAS lebih memilih isu-isu berkaitan dengan Islam dan rakyat!

Malangnya UMNO jelas kehabisan isu di Hulu Selangor sekarang ini, sangat jelas! Hinggakan terpaksa menggunakan isu yang sememangnya mereka sendiri yakin akan membelasah diri mereka sendiri!

UMNO tepuk air dalam dulang! Terpercik ke muka rosmah sendiri!!!

umno.. umno.. apco..apco..
sunsnake 20042010

PAS: Semua mantan PM kecuali Pak Lah minum arak

Apr 20, 10
3:12pm
BN digesa menghentikan serangan peribadi terhadap calon Pakatan Rakyat Datuk Zaid Ibrahim - dengan terus mengaitkannya dengan isu minum arak - kerana perkara tersebut "melampau batas" dan menjadi budaya dalam Umno, parti terasnya sendiri.

Menyifatkan kempen sebegitu sebagai "tiada kelas", Setiausaha Agung PAS Mustafa Ali mendakwa, semua perdana menteri Malaysia - kecuali Tun Abdullah Ahmad Badawi - terlibat dengan pengambilan minuman beralkohol. "Tak ada seorang pun daripada mereka itu yang tak pernah minum arak, kecuali (Abdullah) Badawi.

Pak Lah saya akui, yang saya tahu, tak minum arak. "Tetapi empat yang lain ini semua terlibat. Ada yang saya tengok dengan mata saya sendiri terlibat," katanya yang juga bekas pengarah pilihan raya pusat PAS.

berita penuh

0 comments: