Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Friday, March 19, 2010

Fesyen: Khairy vs Mukhriz


hehehhe..
Kalau dah ahli politik..
Pakaian pun leh jadi isu..

Tapi kali ni bukan isu la teman rasa..
lebih kepada gurauan..

Guraun Malaysiakini kepada Khairy dan Mukhriz..
Lepas tu gurauan Khairy kepada Mukhriz
dan Mukhriz kepada Khairy..

"Gurauan" ada makna tuuuuu..

sunsnake 19.3.2010

Khairy: Tiada 'perang fesyen' saya dan Mukriz

Mac 19, 10
12:54pm
Dalam keadaan malu-malu, Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin menafikan wujudnya 'perang fesyen' antara beliau dengan anak bekas perdana menteri Mukhriz Mahathir. “Tidak, tidak (ada perang). Pakaian ini (berdasarkan) apa yang selesa dan apa yang sesuai dengan keadaan. Saya selalu tidak fikir panjang lebar tentang apa yang saya hendak dipakai pada hari itu. “Cuma saya melihat pada jadual, kalau saya hendak pergi ke sekian majlis yang memerlukan pakaian kebangsaan, batik, sut, saya akan pakai ikut kesesuaian dan keselesaan,” katanya yang berulang kali ketawa apabila mengulas perkara itu. Khairy diminta mengulas penyertaan beliau dan Mukhriz - yang pernah merebut jawatan nombor satu dalam Pemuda Umno - dalam majalah gaya hidup dan fesyen kebelakangan ini. Mukriz bulan ini tampil dengan gaya korporat - berkemeja dan bertali leher - dalam majalah remaja dan gaya hidup popular KLue.

artikel penuh

0 comments: