Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Wednesday, November 18, 2009

Rasa macam tahun 80'an lak!




Bila dengar komen-komen dari mulut brother ni..
macam ada lain macam lak!!

Macam Melaka masih diketuakan olehnya dan
Malaysia diketuakan oleh bossnya!

Sudah-sudahlah.. ko sendiri dah jadi hero lama!
cukup-cukuplah tu..

Selamatkan anak dara kita!

Mahathir sendiri kata..
dah lama dah!! Cukuplah..

Ko pulak sibuk suuh lantik balik Mahathir nie..
Dia pun dah tak mau dahh!!
err.. ke Rahim ni masih bermimpi yang dia berada di 80'an?
heheheheh
sunsnake 18.11.2009

Saran Mahathir dilantik menteri kanan
Nov 17, 09 3:52pm
Pengerusi Risda, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik hari ini mencadangkan agar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mempertimbangkan jawatan menteri kanan kepada Tun Dr Mahathir Mohamad.

Beliau berkata pengalaman luas Dr Mahathir sebagai perdana Menteri selama 22 tahun yang telah melaksanakan pelbagai projek pembangunan sehingga menjadikan ekonomi negara ini kukuh perlu dimanfaatkan oleh kerajaan bagi membantu Malaysia agar terus maju di samping untuk memajukan negara-negara Islam lain.

"Tanpa jawatan ini pun Tun Mahathir sentiasa dijemput oleh negara-negara tertentu seperti Jepun, Mesir dan sebagainya untuk memberi pandangan dan berkongsi pengalamannya dari semasa ke semasa.

"Jadi ada eloknya sedikit status ditimbangkan untuk Tun (Mahathir) bagi membolehkan beliau melawat negara-negara tersebut dan memberikan idea-ideanya tentang bagaimana untuk mempercekapkan sistem pembangunan sesebuah negara itu," katanya kepada pemberita selepas majlis pengagihan buku Amanat Perdana Menteri kepada 113 pegawai kanan Risda, Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia (LKIM) dan NGO di Kuala Lumpur hari ini.

berita penuh - malaysiakini

0 comments: